Het verhaal achter Magnefiek- van begin tot nu -
Magnefiek is opgericht door een energieke rebel die niet alleen bedrijven wil opschudden, maar mensen vooral een goed gevoel wil bezorgen, in de vorm van een excellente klantervaring.
Maak kennis met Sylvia...
Sylvia is geboren en getogen in Maastricht. Een stad waar de franse flair voelbaar is. Genieten met een hoofdletter, dat kenmerkt de stad. Waar mensen het leven vieren met tradities en gezellig samenzijn. Een goed gesprek, iets beter of mooier maken, daadkracht, tractie maken met concreet resultaat, energie, vrolijkheid, vriendelijkheid ... dat is de rode draad en kenmerkt Sylvia, ook in haar werk.
Hoe het begon
Ik begon zo'n 20 jaar geleden in de financiële sector. Niet zozeer de inhoud maar wat je ermee kunt betekenen voor klanten drijft mij vanaf die prille start. Ik specialiseerde me van Marketing naar Verandermanagement naar Customer Experience. En bouwde zo kennis en bagage op om 'binnen' in beweging te krijgen en te helpen in het denken en handelen vanuit de klant. In 2011 ging ik aan de slag met de veranderkundige begeleiding van de transformatie naar een Agile organisatie. Na twee jaren werkten 55 teams op een Agile manier waarbij klantvalidatie niet langer exceptioneel maar dé standaard is.
Van passie naar professie
In 2017 en de opvolgende drie jaren werd ik verantwoordelijk voor de Customer Experience binnen APG. Ik ontwikkelde een CX strategie, liet klantbeleving meten, haalde op allerlei manieren de klant naar binnen, letterlijk in een Klantenlab maar ook figuurlijk in een pakkend verhaal, een leadership programma en een CX opleiding. Het lukte teams om op basis van klantfeedback en CX techieken de Customer Effort Score in amper drie jaar tijd te verhogen van 55 naar 81. Grote stappen op weg naar een customer excellence organisatie.
Een persoonlijke mijlpaal is het behalen van mijn internationale kwalificatie als Certified Customer Experience Professional (CCXP) in 2020. Ik wil graag iets teruggeven, ook buiten de pensioensector. Door customer excellence toegankelijk te maken voor bedrijven in de regio Zuid-Limburg die met meer betekenis willen ondernemen.
Customer Excellence
Waarom? Omdat onpersoonlijke service, gebrek aan aandacht, niet luisteren en onbegrijpelijke processen waar klanten soms doorheen worden gejaagd, kriebelen en knagen. Omdat jij niet 12 in een dozijn wilt zijn maar juist die 13de waar klanten een goed gevoel aan overhouden en je service aanbevelen bij anderen. Ben jij er klaar voor?
Neem contact op
Je kunt mij inhuren als strateeg, het scherpstellen van je merkidentiteit, projectmanagement, interne opleider of sparringpartner in je CX rol. Maak je merk memorable en uniek.
Alledaags Bijzonder
Wij streven niet naar alledaagse maar naar bijzondere prestaties. Wij zijn pas tevreden als jij dat bent en we jou daarbij een
bijzonder goed gevoel geven.
Waarom we de dingen doen zoals we ze doen
Sylvia is drijvende kracht en eigenaar van Magnefiek. Ze weet voor elke CX uitdaging een oplossing te vinden. Of de juiste professional erbij te halen als dat nodig is. Professionals waarmee ze vaak al jarenlang samenwerkt. Begonnen als collega’s, nu een vriendengroep van ondernemers. Die elk vanuit hun eigen vak de wereld een beetje mooier willen maken. En het beste in elkaar naar boven weten te halen. Dat is onze succesfactor! Samen voelen wij ons verbonden in onderstaande waarden.
Anderen - over ons



Wij staan voor je klaar om je te helpen in je groei naar een customer excellence bedrijf.
Ontdek hoe ook jij alledaags bijzonder kunt zijn. En op je eigen unieke manier kunt bouwen aan een sterke onderscheidende relatie met je klanten.