Diensten


Start met CX op jouw manier

Jouw verhaal verpakt in bijzondere klantervaringen. 

Meer impact, meer binding & positieve reviews.

Services  

Voor ondernemers, freelancers en organisaties die  meer impact willen maken door te groeien in merkbeleving.

01

Merkbeleving

Maak je merkidentiteit tastbaar vanuit je missie, visie en kernwaarden. Met meetbare, concrete  doelstellingen en meetvariabelen.

02

CX Strategie

Ik help je om  een duurzame CX strategie te ontwikkelen waarmee je werkt aan binding met je klanten en  medewerkers vanuit je missie.

03

Communicatie

Workshops over klantbeleving en interne cultuur. Laat je missie spreken en geef samen betekenis aan kernwaarden tijdens inspiratie- en brainstormsessies.

04

Digitale producten

Templates, trainingen en tools voor medewerkers op alle lagen in je bedrijf. Maatwerk in-company opleidingen  zijn ook mogelijk.

Aanpak

Samen Doen

Omdat iedereen bijdraagt aan 100% klantgeluk

Begrijpen van je uitdaging

Een grondige verkenning is essentieel voor elke uitdaging. Tijdens de verkenning brengen we samen in kaart welke uitdaging je hebt in customer excellence. Soms ligt dat voor de hand (gebrek aan kennis/tijd/middelen) maar heel vaak speelt er meer op verschillende niveaus en is de situatie ingewikkelder dan op het eerste oog lijkt. Met die informatie stellen we samen vast welke uitdaging er ligt, waarom verandering nodig is en wat deze jou moet gaan brengen.

Jouw route

Met de inzichten uit je verkenning weet je wat verandering je kan brengen. Nu is het tijd om keuzes te maken in je bestemming.  Wat is de stip op de horizon? Binnen welke termijn? Wat voor een bedrijf wil je zijn en wat gaan je klanten hiervan merken (anders dat wat ze nu merken)? Met het antwoord op deze vragen bepaal jij je bestemming en de stappen die hierin nodig zijn.


CX Route

Met het afronden van een goede verkenning en bepalen van je bestemming heb je de basis gelegd om je CX route te bepalen. Een route waarmee je je organisatie richt op de klant en waarmee je jouw merkidentiteit en klantbeloften waarmaakt in elke klantcontact en kanaal. Net even anders, warm en vertrouwd. Ik noem dit het leveren van 100% klantgeluk :-)

Op weg naar 100% Klantgeluk

Je organisatie richten naar de klant is een reis. Soms over bekend terrein maar vaak ook een reis die onverwachte wendingen neemt. Dan is het fijn om een CX bestemming en route (strategie) te hebben die dient als een reisgids. Naar de bestemming die jij met je bedrijf voor ogen hebt.

Over Sylvia

Geboren en getogen in Limburg, maak ik me sterk voor een bedrijvige regio waar het goed vertoeven is voor inwoners en toeristen.  Door CX toegankelijk te maken voor ondernemers en leiders van bedrijven - groot en klein. Want elk bedrijf heeft een goed verhaal. Met CX maak je jouw verhaal tastbaar in klantervaringen. Neem je medewerkers mee en creëer je betrokkenheid. Op een manier die mensen een bijzonder gevoel geeft, onthouden en promoten. Daarmee krijgt jouw verhaal de aandacht die het verdient. En krijg je meer binding met je klanten en meer positieve reviews. Geef je bedrijf of veranderplan een boost met customer excellence. Neem contact op en start vandaag :)

#PLEZIER