Neem contact op
+31618514044
sylvia@magnefiek.nl

Jouw CX Route


Met het afronden van een goede verkenning en bepalen van je bestemming heb je de basis gelegd om je CX route te bepalen. Een route waarmee je je organisatie richt op de klant. Op het leveren van 100% Klantgeluk.

Schetsen van je CX route

Op basis van onze inzichten schetsen we samen verschillende routes die naar onze bestemming leiden. We maken op basis daarvan keuzes over wat echt nodig is en wat wel of niet gaat werken.
Ik ontwikkel een fasering en activiteitenplannig met verschillende beslismomenten die helpen om je stakeholders mee te nemen en in te spelen op relevante vraagstukken en uitdagingen. Ik begeleid je bij het inrichten van een projectorganisatie die je effectief ondersteunt in je rol als CX leider in deze verandering. 

De neuzen gelijk richten

Meedenken is de eerste stap op weg naar meedoen. Hoe krijg je de neuzen in dezelfde richting? Gelijke neuzen zijn er wanneer de waarden (waarom zou ik hieraan meedoen?), strategie (hoe gaan we daar komen?) en doelen (wat bereiken we en wat levert het mij in mijn rol?) met elkaar in overeenstemming zijn.
Je stakeholders zullen zich meer inzetten als zij een actieve rol spelen in je route naar een organisatie die zich richt naar de klant.
Nodig ze uit om mee te denken, neem hun ideeën serieus en geef ze een rol in je aanpak. Dit betekent niet dat IEDEREEN een even groot aandeel moet krijgen in je CX route maar een goede mix van mensen die met hun kennis, ervaring en mindset bijdragen aan het succes.

Giet je CX route in een plan

Je gekozen strategie vertaal je naar een plan waarmee je de organisatie kunt richten naar de klant (je bestemming). Een plan met duidelijke doelen, concrete mijlpalen en activiteitenplanning waarmee je invulling gaat geven aan je CX route. Een plan waarin ook de interventies zijn ontworpen die in de verschillende scenario's kunnen worden ingezet. Een plan dat je deelt met je stakeholders en beter nog samen vorm geeft. Zo creëer jij de voorwaarden voor succes. 
Share by: