Neem contact op
+31618514044
sylvia@magnefiek.nl

Services


Start met CX op jouw manier

Jouw verhaal verpakt in bijzondere klantervaringen. 

Meer impact, meer werkgeluk & positieve reviews.

Services  

Voor ondernemers, executives en managers die met meer impact willen ondernemen en willen groeien in customer excellence.

01

CX Leiderschap

Ik help je te groeien als leider of eigenaar in CX. Zodat je op alle lagen binnen en buiten je bedrijf impact weet te maken.

02

CX Design

Ik help je om de klanten en hun ervaringen voor, tijdens en na gebruik van je service te vertalen naar verbeteracties.

03

CX Inspiratie

Ik lever TED talks, keynotes en moderating services waar je je events en/of medewerkers inspireert vanuit jouw verhaal.

04

CX Educatie

Ik leer je alles over CX en train jou en/of je medewerkers in de competenties die nodig zijn om uit te blinken.

Aanpak

Samen Doen

Omdat iedereen bijdraagt aan 100% klantgeluk

Begrijpen van je uitdaging

Een grondige verkenning is essentieel voor elke uitdaging. Tijdens de verkenning brengen we samen in kaart welke uitdaging je hebt in customer excellence. Soms ligt dat voor de hand (gebrek aan kennis/tijd/middelen) maar heel vaak speelt er meer op verschillende niveaus en is de situatie ingewikkelder dan op het eerste oog lijkt. Met die informatie stellen we samen vast welke uitdaging er ligt, waarom verandering nodig is en wat deze jou moet gaan brengen.

Jouw route

Met de inzichten uit je verkenning weet je wat verandering je kan brengen. Nu is het tijd om keuzes te maken in je bestemming.  Wat is de stip op de horizon? Binnen welke termijn? Wat voor een bedrijf wil je zijn en wat gaan je klanten hiervan merken (anders dat wat ze nu merken)? Met het antwoord op deze vragen bepaal jij je bestemming en de stappen die hierin nodig zijn.


CX Route

Met het afronden van een goede verkenning en bepalen van je bestemming heb je de basis gelegd om je CX route te bepalen. Een route waarmee je je organisatie richt op de klant en waarmee je jouw merkidentiteit en klantbeloften waarmaakt in elke klantcontact en kanaal. Net even anders, warm en vertrouwd. Ik noem dit het leveren van 100% klantgeluk :-)

Op weg naar 100% Klantgeluk

Je organisatie richten naar de klant is een reis. Soms over bekend terrein maar vaak ook een reis die onverwachte wendingen neemt. Dan is het fijn om een CX bestemming en route (strategie) te hebben die dient als een reisgids. Naar de bestemming die jij met je bedrijf voor ogen hebt.

Over Sylvia

Geboren en getogen in Limburg, maak ik me sterk voor een bedrijvige regio waar het goed vertoeven is voor inwoners en toeristen.  Door CX toegankelijk te maken voor ondernemers en leiders van bedrijven - groot en klein. Want elk bedrijf heeft een goed verhaal. Met CX maak je jouw verhaal tastbaar in klantervaringen. Neem je medewerkers mee en creëer je betrokkenheid. Op een manier die mensen een bijzonder gevoel geeft, onthouden en promoten. Daarmee krijgt jouw verhaal de aandacht die het verdient. En krijg je meer binding met je klanten en meer positieve reviews. Geef je bedrijf of veranderplan een boost met customer excellence. Neem contact op en start vandaag :)

#PLEZIER

Share by: